День вступника 2017

У неділю 19 листопада 2017 року на факультеті математики та інформатики ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» відбувся День вступника. Присутнім було продемонстровано презентацію про факультет, про його можливості та плани на майбутнє. Відбулася зустріч із керівництвом та завідувачами всіх кафедр, а також з представниками студентського самоврядування. Абітурієнти отримали вичерпні відповіді на свої питання щодо процесу вступної кампанії, щодо навчального процесу і, що найважливіше, щодо майбутнього працевлаштування.

Також під час дня вступника відбулася презентація та інформування про проміжні результати проекту «GameHub: Cпівробітництво між університетами та підприємствами в сфері ігрової індустрії в Україні» – 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP

Особливо зацікавила присутніх багаторічна діяльність факультету із забезпечення студентів всіх наших спеціальностей можливостями паралельного навчання на безоплатній основі в нашому та в одному із європейських державних університетів (Краківський науково-технічний університет, Жешувський університет) з отриманням двох дипломів – українського та європейського зразків, що суттєво розширює сфери і географічні межі для майбутнього працевлаштування наших випускників.

Студенти третього курсу спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» продемонстрували присутнім 3-D принтер та розповіли про принцип його роботи. Слід зазначити, що вступників особливо зацікавили моделі, які були роздруковані за допомогою цього принтера. Студенти також розповіли про роботу навчально-наукової лабораторії з робототехніки та програмування мікропроцесорів «Craft Club», яка функціонує в межах факультету з 2016 року.

Крім того, в рамках проведення Дня відкритих дверей доценти кафедри інформатики Горєлов Віталій Олевтинович та Ровінський Віктор Анатолійович прочитали короткий навчально-практичний курс, який стосувався розробки комп’ютерних ігор.

Проект «GameHub: Cпівробітництво між університетами та підприємствами в сфері ігрової індустрії в Україні» – 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP полягає у забезпеченні студентів, безробітних, тимчасово переселених та ветеранів антитерористичної операції знаннями та навичками, необхідними для роботи в цифровій ігровій галузі.

Проект реалізує консорціум GameHub, до складу якого Прикарпатський національний університет увійшов разом із University of Deusto, Іспанія (координатор проекту); FH Joanneum Gesellschaft M.B.H., Австрія; Quality Austria – Trainings, Zertifizierungs und Begutachtungs GmbH, Австрія; Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (Республіка Польща); Fundación Virtualware Labs, Іспанія; Донецький національний технічний університет; Херсонський національний технічний університет; Київський національний університет будівництва і архітектури; Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Одеський національний політехнічний інститут; Українська асоціація фахівців інформаційних технологій.

Технічні завдання проекту у Прикарпатському університеті імені Василя Стефаника виконують на базі кафедри інформатики. За фінансової підтримки програми Еразмус+ Європейського Союзу при кафедрі створено та обладнано сучасну лабораторію з розробки ігрового програмного забезпечення GameLab. Лабораторія укомплектована PC/Mac-комп’ютерною технікою для вирішення задач програмування ігрових додатків та створення їх музичного супроводу.

Фахівцями кафедри розроблено та викладаються спеціалізовані курси для студентів напрямку підготовки “Інформатика” (“Комп’юрені науки”): 3 курс – дисципліна “Розробка комп’ютерних ігор”, 4 курс – дисципліна “Технології розробки компютерних ігор”, 5 курс – дисципліна “Створення звукового та музичного супроводу для комп’ютерних ігор”.

Виконавці проекту взяли участь у ряді тренінгів в Україні та за її межами, а також оргіназували для студентського та викладацького складів університету наступні тренінги “Особливості використання фреймворку SpriteKit для програмування ігро під iOS” (квітень 2017), “Розробка ігрових додатків з використанням фреймворка Cocos2d-x” (травень 2017 р.), “Особливості розробки комп’юрних ігор” (квітень 2017).

Студенти-інформатики виступили з доповідями у контексті завдань проекту на засіданнях Міжнародної науково-технічна конференція студентів, аспірантів та молодих вчених “Комп’ютерні науки, інформаційні технології та системи управління” ( CSYSC-2017, Івано-

Також виконання проекту обговорювалося на засіданнях Міжнародної науково-технічної конференції “Інформаційні технології та комп’ютерне моделювання”, співорганізаторами якої стали Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Вінницький національний технічний університет та Центр математичного моделювання ІППММ ім. Я. С. Підстригача НАН України.

Після закінчення офіційної частини абітурієнтам, а також їхнім батькам було запропоновано розв’язати цікаві математичні задачі бліц-олімпіади. Переможці та призери олімпіади були нагороджені цікавими призами.